Shibuya, part of Pulsen

Med fokus på service skapar Ronia harmoni

Tänk om det fanns nån som ständigt säkerställde att allt flöt på som ett väloljat maskineri. Som såg till att tekniker, säljare och kunder har all dokumentation och information i rätt tid. Som såg till att avståndet mellan stolarna är så litet att inget någonsin kan falla däremellan.

Det vore en fantastisk dröm om det inte vore så att den personen faktiskt finns på riktigt. Ronia Bergman är Technical Service Coordinator på Pulsenbolaget Shibuya och hon har koll på allt.

 

roniabergman-listbild



Vad är roligast med din roll?

”Det är all kontakt med både medarbetare och kunder, jag älskar att hålla igång dialogen och se till att alla får bästa möjliga service och är glada och nöjda,” säger Ronia Bergman. Innan hon kom till Shibuya har Ronia jobbat med service i olika roller under många år, och varit både teamledare och service manager.


Vad är det bästa med Shibuya?

”Arbetsmiljön är väldigt inspirerande och givande, det märks att företag satsar mycket på personalen och kompetensutvecklingen, vilket jag tycker är jättekul. I och med att vi blivit en del av Pulsen finns det nu ännu fler möjligheter till kompetensutveckling", säger Ronia.


Finns det något som du önskar att fler skulle känna till kring Shibuya?

”Jag önskar att fler kände till vårt erbjudande kring tredjepartsunderhåll, TPM, där vi både sänker kostnader på underhåll och förlänger livslängden på kundernas hårdvara,” säger Ronia Bergman. ”Alla som fått upp ögonen för det har blivit supernöjda.”

jag vill veta mer...





KONTAKTA OSS

Besöksadress – huvudkontor

Nils Jakobsonsgatan 5, Borås

Postadress: Box 881, 501 15 Borås

KONTAKTA OSS

 

Besöksadress – huvudkontor

Nils Jakobsonsgatan 5, Borås

Postadress: Box 881, 501 15 Borås

Officiell Facebook-sida för Pulsen
Officiell LinkedIn-sida för Shibuya
Pressrum på MyNewsdesk för Pulsen