Personlig och lokal IT-support
på svenska är alltid nära till hands.
I vår servicedesk i Borås stöttar vårt engagerade supportteam våra kunder med kvalificerad IT-support på svenska och engelska dygnet runt och året runt.
Många frågor löser servicedesken direkt så att du kan fortsätta med sitt arbete. De arbetar också nära resten av teknikerna och den djupa tekniska kompetensen som finns på Shibuya. Komplexa IT-problem kan därför snabbt lyftas vidare till nästa nivå och få sin lösning.
Med Shibuyas servicedesk får du en tydlig, gemensam kontaktpunkt både via telefon och e-post för alla typer av tekniska frågor. Vi arbetar också med ett modernt ITSM som ofta integreras direkt med kundens system för att maximera kundnyttan. Då kan vi tillsammans arbeta proaktivt med återkommande frågor och incidenter.
Med Shibuyas servicedesk får du en stor trygghet i att veta att IT-problem kan åtgärdas snabbt, effektivt och med ett leende. Det gör vardagen enklare och gör att du helt kan fokusera på att utveckla verksamheten.
Kontakta oss för att prata vidare om hur Shibuyas servicedesk kan ta din IT-support till nästa nivå.