Shibuya, part of Pulsen

Öka kundnöjdheten och boosta intäkterna med AI och Virtuella Assistenter

Runt 2020 kommer 25 % av alla kundsupport i någon form använda sig av Virtuell Assistent-teknik i sina kanaler och det kommer hända mycket saker på kort tid. Virtuella Assistenter kan i rätt sammanhang lösa många brister som finns inom kundservice idag, minska kostnaderna samtidigt som kundnöjdheten ökar.

 

Christoffer Göransson är Sales and Business Development Manager på Pulsen Productions samarbetspartner Inovia. Bolaget arbetar med konkreta lösningar inom AI och Big Data för sina kunder.

 

I detta webbinarium ger Christoffer Göransson en introduktion till en Virtuell Assistent är, hur AI-lösningar kan användas inom kundtjänst och hur kommer man igång redan idag.


jag vill veta mer om AI-lösningar





OM Friday Update

Friday Update är en kostnadsfri webbinarieserie där Pulsen Production med vänner på fredagseftermiddagar delar med sig av ny kunskap inom IT på tiden det tar att dricka en kopp kaffe.


Se alla avsnitt på
shibuya.se / fridayupdate

Shibuya – en del av Pulsen

Shibuya skapades i mars 2020 genom samgåendet mellan Pulsen Production och Shibuya Crossing. Företaget är en av Sveriges främsta aktörer inom verksamhetskritisk IT.

KONTAKT

Mikael Johansson

Sales

Shibuya

KONTAKTA OSS

Besöksadress – huvudkontor

Nils Jakobsonsgatan 5, Borås

Postadress: Box 881, 501 15 Borås

KONTAKTA OSS

 

Besöksadress – huvudkontor

Nils Jakobsonsgatan 5, Borås

Postadress: Box 881, 501 15 Borås

Officiell Facebook-sida för Pulsen
Officiell LinkedIn-sida för Shibuya
Pressrum på MyNewsdesk för Pulsen